Läääängesen

Jösses vad längesen det var jag skrev här. Har totalt tröttnat på bloggen! Men nu skriver jag här igen och fråga mig inte varför. Behöver antagligen skriva av mig...

Allting känns så jobbigt! Var på 20-års fest på bowlingen igår vilken inte var alls lyckad. Störde mig på väldigt mycket men orkar inte ta upp allt. Det som var roligt var dock att få umgås med Julia. Idag har allt bara känts depp, som det gör för det mesta nu förtiden, eller det går ju otroligt mycket upp och ner men jag vet lixom inte var jag har mig själv och ingenting flyter. Kan inte sätta ord mer än så på min "depression".

Det är väldigt stor skillnad från att gå i trean på gymnasiet jämfört med att gå i tvåan. Både på gott och ont. Nu i trean är det färre lektioner, mindre läxor och då istället mer eget ansvar och större grejer. Ibland gillar jag det verkligen men ibland vet jag inte vart jag ska göra av alla håltimmar, får ingenting gjort. Kan vara för att Camilla nu inte är i skolan utan har praktik. Blir något lättare när hon är där!

Jag och Anders är fortfarande ihop. Jag älskar honom fortfarande lika mycket och vi trivs toppen tillsammans. Helt underbart! Han var här från fredags till igår. Jag lagade jättegod mat åt oss i fredags, smördegsinbakad köttfärsröra med mozarellaost på, mumms vad gott! Sedan igår så lagade vi köttfärssås och spagetti tillsammans som också var väldigt gott. Jag har blivit en riktig mästerkok. Lagar mat rätt ofta nu förtiden.

Jag vet att jag hoppar väldigt mycket mellan olika saker men jag måste säga det att ibland känner jag att jag inte har någon tillhörighet någonstans. Allt jag är, är en individ. Väldigt jobbig känsla! Jag tillhör inte min klass, jag är ingen del av klassen, tyvärr! Jag, äh...jag vet inte vad

Vill inte behöva låta deppig hela tiden..Vill vara glad. Jag är ju glad, ibland! TJOHOOO.

Nu ska jag äta pizza som mammas kille precis varit och hämtat för att vi ska äta innan han åker hem. Jag kommer bli feeeet, har ju bara suttit här på samma ställe hela dagen. HAHA XD

PUSSELIPUSS på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback