Söndag

Dagen har varit seeeeeg. Anders åkte hem alldeles för tidigt!:( Inget jag kan styra över tyvärr, hans föräldrar hämtar ju så... Var nyss iväg och pantade burkar från valborg, det blev inte alls mycket pengar, haha. Btw, jag blir aldrig bakfull längre, så himla skönt, eller okej, jag ska aldrig säga aldrig. Vänta tills den dagen jag får i mig lite för mycket..haha, men oftast inte bakfull i alla fall och de är nice kan jag säga! Haha, nödvändig info...Vissa saker är totalt kass just nu, medan vissa saker verkligen flyter, det liksom går bra! Jag hoppas verkligen att nästa helg blir enligt planerna.

Jag ska aldrig mer uttrycka mina känslor så stark till dig som jag gjort tidigare. Det gjorde bara att jag fick höra sådant som gjorde mig ledsen och rädd vilket ledde till en hemsk dröm sen på natten..usch. Samtidigt kan jag inte säga de rakt ut. Vem vill låta som en mes?

Snart kommer mamma hem. Jag är rätt sugen på att åka till stugan med henne eller något och sova där tills imorgon, men vet inte om hon kommer orka det, vi får se. Nu känner jag i alla fall att det är vår och att sommaren är här! Jag vill ha kullenfestivalen! Sommarjobb är något annat jag vill ha. Anders har ju fått sommarjobb så om inte jag får något tycker jag att han kan bjuda mig på saker som kostar i sommar(Y). Ne, det där lät bortskämt. Fy fan! Inners inne tycker jag inte de! Absolut inte för jag är inte sådan!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Det är så mycket jag tänker och känner men jag får liksom inte ut de så jag slutar nog här. Ska ut på balkongen och sätta mig och läsa en bok. Måste bara flika in att jag har världens bästa vänner!<3 Till allihopa: Det löser sig! Kämpa på!
Detta blev ett "skiva av sig inlägg" vilket behövdes. En sista sak, JAG SAKNAR PERNILLA!!<3


Jag för två sommrar sedan. Kolla vad härligt brun jag var, underbart!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback