Söndag

Gick upp för ca en timma sedan och har nu precis ätit frukost. Lade mig klockan halv fem så blev inte lika mycket sömn denna natten men jag känner mig inte så trött ändå faktiskt. Jag älskar att sova bredvid Anders! Han har dock lite trång säng, fast det betyder ju att man är tvungen att ligga riktigt nära varandra, MYYS:) Killarna spelar nu för fullt på sina datorer medan Camilla surfar runt på nätet och jag mest sitter och fundera.

Det känns som saker och ting börjar ordna upp sig nu, fast jag ska inte ropa hej fören jag är över ån som man brukar säga. Jag kommer bli så besviken annars och det klarar jag inte av igen!

Senare idag är det dags att åka hem för imorgon är det skola. Inget jag ser fram emot precis men det ska nog gå bra för jag har ju fredagen att se fram emot, Kullenfestivalen, yay, då köööör vi!

Btw, Stefan är läskig, haha. Retsam också för den delen...

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback