Onsdag

Idag har jag varit med Alicia och Pontus(Anders kompis) efter skolan. Pontus ligger nu och sover i rummet bredvid. Han ska till Scan tidigt imorgonbitti på studiebesök så därför är det skönt att sova här i Skara hos någon så han slipper gå upp tidigt imorgon och ta buss från Kvänum. Han tog också tillfället i akt att träffa Alicia. Sötisar^^ Gulligull^^

Jag gillar Alicias uttryck: AWSOME CAKE XD Den tjejen är lite smått galen, and I like it.

Jag håller på att bli förkyld känns det som. Hosta, småsnorig, ont i kroppen, ont i huvudet och konstigt trött. Inte kul alls! Menmen...ska sluta beklaga mig och istället krypa ner i sängen. Välbehövligt!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback