Måndag

Dagen har varit okej. Sitter just nu med psykologiboken i högsta högg. Jag har kommit fram till en del konstateranden idag, inte jättepositiva sådana tyvärr, men jag kan inte annat göra än att leva med vissa saker. Imorgon kommer Anders hit efter skolan. Han är ledig på onsdag så han ska sova här och sedan vara med mig i skolan på onsdag. Det gjorde min dag när jag fick veta detta:D

Det återkommande snacket om körkort dök upp när pappa ringde förut och även när mamma kom hem. Av att bara höra ordet körkort blir jag skakig, stressad och illa till mods. Jag måste verkligen sätta fart med de nu, lägga upp en plan! Det är dock inte så lätt när mamma ännu inte fått sitt handldartillstånd och Pappa som har handledartillstånd bor utanför Götene. Jag har i alla fall kört lite och känner mig inte helkass, men det är ju ändå en bra bit kvar, eller kanske inte? Jag orkar knappt tänka! Allt detta ger mig PANIK!:(

Nu måste jag återgå till min kära psykologi, haha...Börjar klockan halv ett imorgon, YAY:D

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback