Hos pappa

Sitter nu hos pappa. Övningskörde med honom till skövde och tillbaka igår. Hade tänkt att åka med honom när han åkte tll jobbet idag så jag kunde ta en buss til Skara rätt tiigt, men blev inte så. Vi tyckte det var bättre att jag är kvar här ett tag och sedan cykla in och äta lunch med honom klockan 12 och efter de ta en buss tll Skara.

Gårdagen var totalt, a jag vet inte vad jag ska säga, typ jobbig, Ja! Eller dagen var helt okej, men inte eftermddagen. Jag hoppas nu att att saker och ting har rätt ut sig. Jag klara inte av att stå här het själv trots att jag är stark. Jag karar inte hur mycket som helst även fast det kan verka så...Det känns ibland som bara för att jag iblandär lite kaxig och för att jag är en småtuff tjej så tror vissa att jag inte har några känslor. Jag om någon har de!

Nu ska jag göra mig iordning samtidigt som jag har igång bra musik. Ikväll blir det troligen talarstämma med MUF och efter de stugan med mamma:)Ska bli sännande med min första MUF-ativitet. Dags att sätta igåg nu. I nuläget vet jag inte om jag är glad eller inte. Känner mig både glad och ledsen sammtidigt men tror att gladheten strax kommer bli de dominanta, YAY:)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback