Hmm

Hemma efter en dag i skolan nu. Skönt att sluta tidigt! Dagen har dock varit lite, a jag vet inte hur jag ska säga. Alla har varit så "spretiga" eller hur jag ska uttrycka mig. Någon var småsur, någon babblade på om sitt liv, någon var allmänt gapig, någon var helt borta i en annan värld...osv...Ingen lyssnade på något typ och ingen lyssnade på någons problem. Nu menar jag mina kompisar, inte alla på skolan naturligtvis. Jag kände mig helt wierd och ville bara få ihop alla så att alla kunde lyssna på alla och försöka få stämningen lite bättre..men nej, det gick inte så bra. Som alla Alicia precis skrev till mig, det känns som alla glider ifrån varandra. Hon tog orden ur munnen på mig....Hoppas på en förändring. Nämner inget mer för vill inte lämna ut personer....Nu skev Alicia att vi får lösa detta på kulenfestivalen..Det låter som en bra idé XD Flummig i alla fall..Haha

Nu ska jag kolla i min kalender och se vad som är nödvändigast att plugga och sen ska jag ta mig något att äta innan jag sätter igång.

Ge mig fredag! NUU!!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback