Godmorgon

Glömde bort bloggen igår. Hade en bra dag med Anders som var med mig i skolan. Även Pontus var med som är ihop med Alicia och kompis med Anders, det var nice. På eftermiddagen efter mitt psykologiprov var avklarat som gick helt okej (hoppas det i alla fall) så gick jag ut till Anders, Camilla, philip, Alicia och pontus som låg ute i solen på gräst. MYYS på hög nivå! Bara släppa allt och lägga sig. Tänk sen i sommar, jag och Anders springer på en grön äng och bara flyger fram och sedan dyker ner och lägger oss bredvid varandra och känner hur livet leker, jag längtar! Det är härligt att drömma ibland.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det skolan som gäller. Imorgon är det kullenfestivelen. Blir troligen att vara ett gäng hos Camilla innan. Då köööör vi!YAY!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback