Bra helg

Hemma nu och har varit de sedan klockan två ca. Helgen har varit lyckad. Har varit hos Anders hela helgen. Igår var vi hos en kompis till honom där det var lite folk. Haha, Anders skjutsade mig på sin moped dit, rätt kul. Jag kände mig typ som en fjortis på nytt, men äh, de gör inget, har man inget körkort så är moped inget dåligt alternativ alls ju! Jag fick möta två av de sjukaste människorna jag någonsin träffat tror jag, två bröder från Irak som bara bott i Sverige i max ett halvår. Ingen svenska kunde dem så blev engelska. De roliga var att lillebrodern var mognare än storebrodern. Den äldsta ville bara slåss hela tiden och stryk fick han med, tills han började lipa. Varför tigga stryk om man inte klarar av de? Hmm....Senare satt vi och pratade med den yngsta och då säger han: Asså här i Sverige är det så bråkar alla utan att det leder någon vart, så onödigt. I Irak tar vi fram pistolen, skjuter och sedan känner oss stolta och nöjda. Jag har dödad 20 personer...Fatta att jag höll på att tappa hakan. Okej jag tror honom absolut inte fullt ut, men ändå, någon sanning måste det ju funnits i de. Som jag sa till honom, de kommer från en kultur som är väldigt annorlunda från Sveriges. De roligaste var att de hette Abdul och Mohammed XD tala om att stärka mina fördommar.

När jag kom hem förut så fick jag en påse med kläder av mammas kille som var här. Vet ni vad, det var Jimmy Choo-kläder. Snygga som tusan! Det är inte helt fel att han jobbar på H&M! Nu gäller det att hitta tillfällen att använda dem bara..

Ne, nu måste jag återgå till pluggandet. Prov imorgon:( Piggar upp mig med att tänka på att det endast är skola måndag och tisdag nästa vecka, YAY, HAPPYFACE!:D

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback