Blandat

Har varit irriterad hela eftermiddagen/kvällen, eller snarare förbannad! Jag trodde att man kom ur fjortis-stadiet när man började gymnasiet, men tydligen inte alla!...Suck! Men nu har mitt humör i alla vänt en aning. Ylvas ( min äldsta syster) kille som är ordförande i MUF (moderata ungdomsförbundet)dalarna tipsade mig förut om en talarstämma i med MUF som ska vara i Skövde på onsdag som han tyckte jag skulle gå på. Jag lyckades ragga upp en tjej och vi ska dit:) Riktigt nöjd är jag, ser fram emot det. Äntligen ska jag få lära mig sådant som jag verkligen vill lära mig! Kom just nu att tänka på projektarbetet som ska påbörjas till hösten, kanske kan jag göra något med politik och MUF? Tål att funderas på.

Imorgon är sista dagen jag går i skolan denna veckan, så härligt! Efter skolan imorgon så blir det att åka till pappa och övningsköra, på onsdag blir det skrivning av ett fördjupningsarbete i världens flum-kurs på dagen, sedan talarstämma på kvällen och efter de stugan med mamma, på torsdag ska jag ta dagen som den kommer och på fredag åker jag till Anders för att vara med när han har lan där. Får se om jag lyckas klara att spela något spel. Han har ju i alla fall lovat att lägga in CS på min dator....hahahahaha, jag skrattar, Siri ska spela datorspel XD

Nu ska jag sova, godnatt.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback