Underbar dag

Nu har jag precis kommit hem efter en dag med bad, sol och fika tillsammans med mamma och Ylva. Riktigt härligt och underbart väder har det varit. Mer sådant tack! Nu väntar jag på att maten ska bli klar, grillat kött, mumms.

Jag ska inte hjälpa Anders syster Linda att passa deras farfars bror så får försöka hitta något annat att göra. Det enda dåliga med det är att det dröjer längre innan jag får träffa Anders igen, men troligen blir det till helgen, i alla fall på söndag. Har glömt att skriva att jag igår kväll/natt sydde ett örngott, ett lappat sådant. Sydde ihop massa gamla jeans och gardintygsstumpar och grejade till de, och vips så hade jag ett örngott. "Broderade" även på texten "puss" i rosa. Nu på sommaren när jag har tid så tycker jag det är väldigt kul att pyssla!

Imorgon blir det storstädning av rummet plus att hitta på något med Ylva. Någon annan dag i veckan blir det bad med Camilla, kanske till och med beger mig till hennes stuga. Mer än så har jag inte planerat så som ni ser är mina planer inte så stora...

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback