Skövde

Gjorde mitt sista prov för terminen idag. Får hoppas att det i alla fall gick okej. Efter det åkte jag till Skövde och köpte studentpresent till Anders syster. Kan tyvärr inte skriva vad jag köpte eftersom det kan hända att hon läser min blogg. Jag hittade även ett par jeansshorts till mig själv, och jag behöver verkligen ett par men jag var för snål, tyvärr. Hittade även ett par fina skor men insåg att jag inte behöver sådana, tyvärr säger jag igen.

Haha, jag måste säga en kul grej, jag är bäst på att byta prislappar. Om det sitter en klisterlapp på en grej som det typ står 30 kr på men jag tycker att det är för mycket men ändå vill ha grejen, då tar man bort prislappen och sätter dit en annan från en annan vara med billigare pris. Det är bara att gömma sig lite diskret bakom hyllorna, suveränt! Haha, jag vet att jag låter värsta b, men vad gör man inte när man är snål. Nu låter det som jag är snålast i stan men så farligt är det inte, men jag blir lite sparsam när jag vet att jag måste spara pengar till sommaren. Det är bara med smågrejer jag gör så här så ni behöver inte oroa er!

Nu ska jag invänta mamma, sedan blir det mat och efter de blir det för en gång skull en skön och slapp kväll UTAN plugg, WIHOOO:D Jag saknar fortfarande Anders lika mycket, inte kul alls!:(

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer
Postat av: Anders

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! bästa någonsin "jag är bäst på att byta prislappar. Om det sitter en klisterlapp på en grej som det typ står 30 kr på men jag tycker att det är för mycket men ändå vill ha grejen, då tar man bort prislappen och sätter dit en annan från en annan vara med billigare pris. Det är bara att gömma sig lite diskret bakom hyllorna, suveränt! Haha,"

2010-06-03 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback