Shorts

Anders klagar på min dålig uppdatering här på bloggen och han har rätt, jag uppdaterar för sällan nu mera. förlåt, ska försöka bättra mig. Efter skolan som idag gick mycket bättre än igår så gick jag in på Second hand och köpte ett par fula byxor som jag nu håller på att gör om till ett par snygga shorts. Jag tror det kommer bli riktigt snyggt. Jag hade tänkt ett par lite mörkare shorts men det blev ett par ljusa och det går lika bra det. Jag ska bara be mamma om lite råd när hon kommer hem för att se vad hon tycker (jag vet att det är ett väldigt babbel om att be mamma om råd hela tiden men det beror på att hon har riktigt bra smak och kan se vad som är snyggt på mig). Billigt alternativ är detta, endast 40 kr.

Jag ska även städa mitt rum idag, behövligt! Imorgon är det sista dagen på sommarskolan och efter den kommer Anders hit och då börjar uppladdningen för midsommar, yay:D Kommer bli riktigt najs!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback