Saknar

Glömde visst bort bloggen idag. Tur att jag kom på den nu då, haha! Jag har suttit med Svenskan hela eftermiddagen men är ändå inte färdig. Aja, provet får gå som det går...

Jag saknar Anders så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till, blir galen. Så fort jag vet att vi inte ska ses på helgen så får jag magvärk, panik och tårar....Vill egentligen åka till honom imorgon och stanna till fredag morgon, men han är ju sjuk så är rädd för att jag ska bli smittad. Så typiskt, jag som vill träffa honom NUU!

Nu ska jag läsa de sista viktigaste sidorna i svenskaboken och sen ger jag upp och kryper ner i sängen. Imorgon innan skolan hinner jag förhoppningsvis lägga mig på balkongen och sola några timmar. Somna i solen är aldrig fel.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback