Livet leker

Var i Skövde med Camilla på morgonen idag, sedan var det brännbollsturnering med sp-programmet. Vår klass förlorade både mot ettorna och treorna, pinsamt, haha..På eftermiddagen blev det Skövde med Camilla igen men även med Alicia, Zandra och Jimmie, trevligt. Nu är Hannas studentpresent nästan färdigfixad, fast kom precis på att jag måste baka muffins innan den blir helt färdig, oj, tur jag kom på det för ikväll är enda kvällen jag kan.

Imorgon går jag till skolan runt 12 för att ha två lektioner och sedan beger jag mig till älskade Anders. På torsdag ska vi fira hans systers student och fredag är det skolavslutning för egen del plus firande av Hannas student. På lördag händer nog inget särskilt och på söndag trampar jag, Camilla och Alicia och några till iväg på cyklarna till vingsjön för att fira att det äntligen är sommarlov:D På måndag börjar sommarskolan som sedan pågår nio dagar framåt. Livet leker, WIIIIII

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback