Längesen jag skrev

Har visst inte skrivit något inlägg här på ett tag, fy mig! Skärpning! Anders sa precis åt mig att uppdatera så kom på att jag faktiskt måste det...Han läser typ min blogg varje dag vilket jag uppskattar. Jag har varit hos pappa hela helgen. Både jag och han har varit ute och grejat med det ena och andra i värmen och även övningskört. Idag efter den enda lektionen jag hade så var jag hemma ett tag och sedan tog jag och Camilla bussen till Skövde. Hon köpte present till Philip som fyller år på fredag och jag utökade min studentpresent till Anders syster Linda. Imorgon blir det Skövde igen och då åker även Alicia med. Vi ska påbörja vår kreativa studentpresent till Hanna. Det enda jag har i skolan imorgon är brännbollsturnering, soft!

Nu ska jag tjaffsa lite till med mamma och dividera om vem som ska laga mat och varför vi inte ska övningsköra ikväll som vi bestämt. Jag ska även slå in studentpresenten till Linda. Nu är det inte mycket kvar tills sommarlov:D WIIIII:D

En sista sak, 4 månader med Anders idag <3 Jag älskar honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback