Jag har det bra!

Även denna dagen har varit super! Det blev lunch på restaurangen/uteställe Mangos här i Skara med Ylva och Eira. Efter det så tog Ylva bussen för att åka iväg till Carl-Oscar i Borlänge och därmed Peace&Love och Eira skulle tillbaka till jobbet så jag blev själv hemma. Äntligen blev strostädningen av rummet gjort och en bonus var att jag även möblerade om, riktigt härlig! Nu känns det lite nyare och fräschare. Det som saknas är dock en bokhylla, men någon dag, troligen när mamma har semester så ska vi åka till Ikea och införskaffa en. Det som vi pratat om så länge att vi ska..vi kommer aldrig iväg, haha. Nu är jag precis hemkommen efter en trevlig kväll hos Hanna med film, goda muffins och härligt folk. Imorgon beger jag mig till Camillas stuga då vi ska cykla iväg och bada i värnen. Denna veckan kommer få tio poäng av tio. Kan det bli bättre? Hittills har sommarlovet varit fyllt med roligheter och jag känner att livet leker. Jag är glad så länge det varar! Nu ska jag fixa iordning med de sista kläderna som jag bara slängde ner i en påse när jag städade och sedan är det sängen som gäller.

Juste, studiebidraget kom idag, yay!

Något jag måste rekommendera är att varje dag kl ett till halv två lyssna på sommarprataren i P1(radio). Under denna tiden varje dag så är det en kändis som pratar om valfritt ämne, oftast dennes liv och en del tankar. Det är en ny person varje dag och naturligtvis har vissa mer att komma med än andra men det är ändå väldigt kul att höra vad personen har att säga och ibland lär man sig ett och annat. Man kan dessutom lyssna medan man gör annat för det är ju bara att stoppa i hörlurarna i telefonen. För att ta till sig vad som sägs bör man dock vara relativt mogen i sinnet. Oj, det där lät djupt, men det är faktiskt sant. Ne, nu får jag inte fastna här! Dags att göra de jag ska för att så fort som möjligt kunna komma i säng.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback