Godmorgon

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Jag har varit med Anders hos pappa hela helgen. Var första gången han var där och fick träffa min pappa vilket gick riktigt bra.

På fredagen red vi hästapollarna en kortis och sedan blev det matlagning. På lördagen red vi igen och jag bestämde att vi skulle ta en lite längre tur och jo, lång blev den. För mig brukar den ta ca en timma men vi var ute i tre timmar. Tala om att Anders som nästan aldrig ridit förut hade ont i baken, stackare...På söndagen, alltså igår så åkte vi fyrhjuling. Helgen har varit riktigt bra och jag hoppas att nästa helg blir likaså för då är det midsommar, YAY:D När vi kom hem igår och Anders hade åkt hem så blev det UKM (Ung kultur möts) med Alicia och camilla, trevligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till skolan och påbörja min sista vecka på sommarskolan.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback