Dålig uppdatering

Herre jösses vad jag är dålig på att uppdatera regelbundet. De senaste dagarna har varit bra!:) Studentfirandet av Anders syster var lyckat, lika så firandet av Hannas student. I söndags blev det en cykeltur till Vingsjön och jag och Alicia badade, de andra fegade ur. Första doppet i år för min del. Hemfärden blev DYNGESUR! Hatar regn! Anders var här hela helgen lång, myys. Vet att jag nästan alltid skriver om honom men han gör mig så sjukt lycklig!

Var första dagen på sommarskolan idag vilken gick super. Jag ska plugga järnet de kommande åtta dagana så att jag kommer någon vart med matten, jag är faktiskt taggad.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen...

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback