Ännu en härlig dag!

Det blev bad idag igen, dock utan mamma eftersom hon jobbar. Igår var vi vid Vänern men idag blev det en lite mindre sjö inte så långt här ifrån, flämmslättsjön. Eftersom sjön inte är så stor så var vattnet riktigt skönt, inte alls så kallt! Underbart! När vi var tillbaka så blev det en sväng i småbutiker här i Skara och sedan glass på lejonet och björnen, mumms. Efter det så bjöd mamma på mat ute. Lyxigt! Det har varit en riktigt härlig dag idag med och det gillas starkt. Blev inget av städandet idag som jag hade tänkt så det får bli imorgon istället. Mitt rum är i akut behov av att bli storstädat och dessutom så har jag lovat att det ska vara fint i mitt rum när Eira får killbesök från Kalmar på fredag.

Anders ska vara hemma hela helgen eftersom en släkting till honom ska komma på besök så han frågade om jag ville komma till honom på fredag, yay. Blir troligen så.

Nu ska jag sätta på mig nattkläderna och hoppa ner i sängen.

Jag önskar att jag hade lite somriga bilder att lägga upp men det har jag tyvärr inte..

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback