Redan vaken

Nu är klockan tjugo över nio och jag är redan vaken, något är fel. Det första är några fåglar som höll på och tillslut väckte mig. När de äntligen hade slutat och jag skulle somna om så kommer några flugor igång och irriterar mig till max. Jag kunde inte somna så gick upp på toa och sedan bestämde jag mig för att sätta mig här och inte lägga mig i sängen igen fören flugorna flugit ut! Nog med klagande för jag gillar ju ändå att vara här på landet hos Anders.

Idag ska troligen Anders ta med mig på den årliga Fyrungaauktionen som är några kilometer här ifrån. Annars vet jag inte vad som händer. Får se hur vädret utvecklar sig.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback