PUUUSS

Är återigen i Skara efter ca en och en halv dag i stugan. Idag hjälpte jag min moster att städa och det kändes helt underbart med pengar! Nu har vi precis ätit en underbar middag här och snart blir det hallonmaräng och film, myyyys. Imorgon ska jag som jag nämnt i tidigare inlägg vara smakråd åt Anders när han handlar kläder och sedan ska vi träffa en kompis. På torsdag blir det pappa och fredag Anders igen som fyller år. Hans släkt kommer på lite kalas men jag ska fira honom ordentligt först på måndag.

Dagarna är fulla och sommaren är underbar....Nu hoppas jag att vädret blir toppen nästa vecka så det kan bli vattenskidåkning!:)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback