Nyvaken

Vaknade av att hemtelefonen ringde men jag hann inte svara. Insåg kort därefter att det var ganska bra att jag vaknade eftersom jag då kom ur mina hemska drömmar. Först hade jag rosa hår och sedan på de så skulle jag få göra nationella i matte B när alla andra gjorde de trots att jag har klarat kursen. Tur att de inte var verklighet säger jag bara! Jag är lite kluven för jag kan inte bestämma mig om jag ska åka till Anders i eftermiddag eller imorgon bitti. Jag vill spana in Eiras dejt från Kalmar som kommer hit ikväll men samtidigt så vill jag ju träffa Anders så tidigt som möjligt, hmm..Jag försökte få Anders att säga några bra argument för att jag ska komma idag men det gick inte så bra och han verkade inte gilla mitt "sätt". Så summan blev att jag inte fick ur honom någonting. I still wating!..hehe

Nu är det dags för frukost och sedan kanske jag hoppar in i duschen innan jag ska försöka göra något kul av dagen.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback