Mellanlanding i Skara

Nu är jag i Skara igen. Kom nyss hem från Anders och nu är jag bara uppe en sväng i lägenheten för att sedan åka vidare med mamma till stugan. Precis när jag kom hit så säger Anders att han ska med sin farmor och farfar ut i båten. Om jag hade stannat hos honom hade jag också kunnat följa med, sååååå tyyyypiskt, surt också dessutom! Men man kan väl inte vara med på allt kul antar jag...På torsdag träffar jag Anders igen och sedan på fredag till söndag är det fest/camping vid Vänern med ett härligt gäng folk som jag nämnt i tidigare inlägg. Imorgon blir det en heldag med mamma. Får se vad vi hittar på...

Nu ska jag städa lite i rummet och så innan vi åker iväg.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback