Måndag

Det har varit en superhelg hos Anders och värmen har varit kokande. På onsdag åker jag troligen till honom igen för då har vi fem månader tillsammans <3 Fick ett superfint kitt med ring, armband och halsband av honom igår som han köpte på fyrungaauktionen/marknaden. Han är så söt och jag blev överlycklig! Själv hittade jag en karaff som var jätetsnygg. Det är ju dags att börja samla på sig lite flytta hemifrånsaker nu.

Fyrunga is the place;) Det är en liten liten socken där Anders och hans familj bor och jag kan säga att auktionen/marknaden kändes som att gå tillbaka i tiden typ 100 år. Gamla "gubbar" och "tanter" som gick omkring där och kollade/bjöd på massa gamla saker.

Jag drömde hemska drömmar i natt igen och jag vaknade tidigt, igen. Ingen idé att klaga dock för då slipper ju hela dagen försvinna. Drömmarna kunde jag däremot varit utan, fy fan! Usch fy, blä! Jag var livrädd!

Nu blir det frukost och sedan är det dags att åka till stugan:) Ylva och Carl-Oscar kommer dit idag och ska bo där ett tag så då är det trevligt att vara där. Jag ska nog bo där en del nu i veckan och mamma med tror jag, även fast hon jobbar. Haha, jag var helt säker på att det var Eira som jag hörde i lägenheten utanför mitt rum även fast jag visste att hon har jobb idag. Sedan när suttit här i ca två timmar så öppnas min dörr och mamma kommer in. Det är henne jag har hört nu på morgonen. Hon skulle jobba i Skövde idag men det hade blivit något fel för när hon kom dit så såg hon att det var semesterstängt så det vara bara att åka hem igen.

När jag kommer till stugan ska jag göra mitt "sommarjobb" dvs klippa gräset. Alltid något...hehe..I veckan ska jag även umgås med Camilla någon dag verkar det som, yay!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback