I Skara

Nu är jag i Skara igen och jag ursäktar min usla uppdatering men ni som läst föregående inlägg vet ju varför. Jag kom hit igårkväll men då hann jag inte skriva något inlägg. Tro det eller ej, jag var och tittade på fotbollsfinalen på en pizzeria med en kompis. Inte likt mig, hehe. Jag har haft en underbar vecka i stugan. Det är så rofyllt där! I torsdags och fredags så hjälpte jag min moster att storstäda hennes kök (hon har hus på samma gård), torka ur skåp och lådor och även organisera upp lite. Det var helt okej, och jag menar, jag tjänade ju pengar, wihoo:)

Det finns så mycket som jag vill skriva här men jag orkar inte just nu. Imorgon åker jag till Göteborg och är där med Camilla över dagen och sedan bär det för min del av till Norge och Oslo för att hälsa på Ragna. Hon bor och jobbar där med en kompis fram till början av augusti. Det ska bli riktigt trevligt, ser fram emot det. På fredag är jag hemma igen och då kommer Anders hit för sedan är det släktgrejs vid stugan på Lördag. Som ni alltså förstår så kommer uppdateringen va lite dålig denna veckan med, jag ber om ursäkt men jag lovar att skriva så fort jag hinner!

Nu ska jag äta frukost, duscha och packa.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback