I Skara igen

Nu är jag i Skara igen! Norge var awesome och släktgrejen vid stugan var helt okej. Ikväll har jag och Anders varit med Camilla, Philip och Alicia och grillat korv och flummat runt. Nu ska jag och Anders sova och imorgon blir det till att fixa iordning lite här hemma och sedan åka till Anders för att hjälpa hans syster att se efter deras farfars bror efetrsom hon är på sitt andra jobb. På tisdag åker jag till stugan igen och då ska jag umgås med mamma, äntligen! På torsdag ska jag träffa Anders igen och sedan på fredag till söndag så är det födelsedagsfest/camping för att Anders fyller år veckan där på. Det kommer bli riktigt lyckat, då kööör vi, yay! Fullt upp helt enkelt men jag tänker inte klaga.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback