Hos Anders

Det blev att åka till Anders idag. MYYYS! Vi diskuterar just nu framtiden och vad som ska hända efter gymnasiet. Hur vi kom in på detta vet jag inte, hehe. Jag står i alla fast bestämd vid att ingenting ska få mig att stanna kvar här och stampa bara för att. Jag ska följa mina planer och tänker hitta en bra utbildning och då flytta dit det krävs. Plugga på distans finns inte i mina tankar för jag behöver den sociala biten. Kärleken ska inte få stoppa mig. Är den stark nog så får den flytta med mig. Ingenting säger dock att jag sedan tyr mig tillbaka hit till mina hemtrakter..Nu tänker jag lämna detta ämnet för det är ju trots allt ett tag tills jag är där..

Nu ska jag fortsätta mysa med Anders och imorgon sägs det bli ca 29 grader så det kommer bli en dag ute i solen, som alla andra dagar den här veckan, yay :)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Men det blev 31 grader på eftermiddagen XD

2010-07-03 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback