Bad

Har haft en riktigt härlig och mysig dag vid sjön med Camilla. Mer sådana tack!

Haha, jag måste få skratta. Vissa borde vinna pris i hur korkade de är. "Careface. Ser du hur mycket jag bryr mig? Jag har bättre saker för mig än att sitta här och tjaffsa" Den kommentaren säger allt! Jag varken tjaffsade eller var ute efter att göra det. Ack, vissa är inte mogna nog för att kunna föra ett vanligt samtal. Jag vet att vissa inte gillar mig, främst de som skriver så. Dels för att jag säger saker som dessa rakt ut till dem och dels för att jag inte alltid köper vissas skit som de har att komma med. De behöver inte gilla mig, jag menar, jag har ju inget att hämta hos dem direkt. Ibland tror jag inte att folk tål att jag visar att jag har självförtroende. Jag har i alla fall de vänner jag vill och lever mitt liv på mitt sätt. Jag lever inte för att vara elak mot folk som vissa tycks tro, snarare tvärtom! Nog om de för det var bara ett inflik. Nu ska jag och mamma äta mat, mumms! Imorgon eller på lördag blir det att åka till Anders.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer
Postat av: ..

hahaha patetiskt at klaga i bloggen :) du är rolig du ^^

2010-07-01 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback