AWESOME

Helgen var AWESOME!:D Underbara människor och underbar natur, kan inte bli mycket bättre! Synd bara att vädret inte riktigt var på vår sida idag och synd att bakfylleångesten kommer krypande så sent den kan, lagom tills man ska sova, suck! Det är inte ångest över saker jag har gjort utan bara allmän ångest, fy fan! Men så kul som vi hade så är det nog värt det! Får se om jag kan somna i natt..hehe.

Imorgon åker Anders hem till sig och jag åker till mamma i stugan. På tisdag ska jag hjälpa min moster att städa igen vilket innebär peeeengar! På onsdag ska jag vara smakråd åt Anders när han handlar kläder och sedan ska vi träffa en kompis som vi inte har träffat på ett bra tag. Torsdagen spenderar jag troligen hos pappa och på fredag åker jag till Anders som fyller år.

Jag älskar sommaren, man hinner vara massvis med sin pojkvän och man kan fara runt precis hur man vill:)Som ni ser hinner jag aldrig känna mig uttråkad, precis som det ska vara!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback