Tankar

Imorgon ska jag och mamma träffa Pernilla och hennes mammma på dagen, underbart!

Något jag tänker på ofta är hur otroligt fort jag har mognat, eller hur jag ska säga, snarare blivit starkare som person. När jag var liten var jag sjukligt blyg och vågade ingening nästan. För bara några år sedan så var jag också blyg och jag var feg för mig själv typ. Vågade inte ofta släppa loss i främmande människors närvaro. Nu de senaste åren har det blivit mer och mer tvärtom, jag kör bara på och jag vågar prata med typ vem som helst och skälla ut de som är vidrigt dumma. Jag väljer vilka jag ska umgås med och jag är mig själv. Mitt sociala nätverk är dessutom större. Den som försöker krossa det eller är allmänt negativ eller avundsjuk får se på annat! Ja, det finns nog mycket mer att säga, men detta var det mest väsentliga!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback