Lördag

Jag och Ragna(min näst äldst syster)åkte till pappa imorse. Förut så åkte vi in till Lidköping och lyssnade på Melissa Horn som sjung, underbart! Nu är vi hos pappa igen och har precis sett fimen Mamma Mia. Den är lika bra varje gång. Imorgon blir det båt på vänen och massa vattenskidåkning vilket älskas till max! Efter de stugan...

På tisdag till torsdag åker jag och Ragna eventuellt till Lysekil. Juste, har glömt att skriva att jag har börjat med körlektioner nu så till jul vill jag banne mig ha körkort, jag ska kämpa.

Det är bara 11 dagar kvar till skolan börjar och skolångesten har verkligen kommit, hatart! Men det är väl bara att köra på antar jag, tyvärr. Får glädjas åt att det är sist året nu:)

Jag skrev i ett annat inlägg att jag ä stark, att det krävs mycket för att jag ska falla och det stämmer, men det senaste har jag svävat på någon sorts gräns. Jag faller inte, det vill jag inte tillåta mig själv! Jag kan bara konstatera att alla gånger känns inte allt så lätt och jag vet inte varför...Känslorna går upp och er, gråten kommer och går...Men min livsstyrka är innerst inne otroligt stark(intalar jag mig själv).

PUSSELIPUSS på ala:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback