Kräftor

Sverige mår bäst när Sverige jobbar, synd att jag missade Muf:s nationella valupptackt igår. Nu är jag i stugan. I fredags fiskade vi kräftor och igår var det kräfskiva, mumms! Efter de blev det utgång i Skövde med systarna och kusinerna(på mammas sida)vilket var riktigt nice! Imorgon blir det måndaxklubben....då kööör vi påå´t igen:) Får inte glömma att jag och mamma ska till Pernilla på dagen imorgon också, äntligen.

På tisdag ska jag till Anders för han har någon överraskning till mig. Ska även få prata ut med honom hoppas jag! Föresten så hade jag och Anders ett halvår igår! <3

Förutom allt detta så har de senaste dagarna varit lite upp och ner...

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback