Tjoho

Ikväll har jag och mamma varit hos min plastmormor (min morfars "tjej", när han levde). Vi hade helt glömt att vi var dit bjudna så helt plötsligt ringer hon och undrar var vi är. Vi bara -shit, och kutade iväg, haha. Hon har nyss flyttat från ett hus utanför Götene till en lägenhet här i Skara. Kan säga att det är världens finaste lägenhet, hon har fått det superfint! Att bo själv på 120 kvadrat är inte fy skam heller. Kom på mig själv med att prata om henne som mormor, aldrig kallat henne de innan för hon har aldrig varit som en mormor för mig och kommer aldrig att bli det heller, men vad ska jag annars kalla henne liksom?

Idag har varit en okej dag, fast en del skiftande känslor och sura miner från min sida på senare eftermiddagen, ibland blir jag bara trött, besviken ja till och med frutrerad på vissa saker, både med anledning och utan anledning.
Jag vill ha en snygg design på min blogg men vet inte hur man fixar de. HJÄLP MIG! NÅGON!?

Jag behöver duscha, jag behöver sömn, därför ska jag nu duscha och sen sova.

Imorgon är det fredag och Anders kommer, YAY:)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback