Tjolahopp

Hemma efter skolan nu. Idag känner jag att det är extra mycket kärlek inom mig eller vad jag ska säga. Jag känner mig extra kär och galen idag:) Härligt! Dessutom har jag fått fram en sak och det verkar ha gått fram på rätt sätt, tack Anders!

Nu ska jag även idag ägna mig åt uppsatskrivande...Fredagen närmar sig mer och mer, yay.

Juste, var på mops(musik och produktion)slutproduktion idag. I år hade de delat upp de mellan klasserna så det var två olika föreställningar och vi fick bara se den ena vilket jag tycker var tråkigt. jag hade höga förväntningar eftersom den förra året var riktigt bra, men mina förväntningar uppfylldes inte tyvärr, lite besviken..men dem är ändå duktiga måste jag säga. Saknade bara den röda tråden och mer show.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback