Skolan

Sitter nu i skolan och har lektion, skriver uppsats. Det går segt, men när läraren hade läst mitt utkasst så fick jag positiv feedback/kritik så då blev jag nöjd och fick lite mer energi till att jobba på.

Imorgon är det torsdag och i övermorgon fredag. Snälla låt tiden gå fort! appropå ingenting, jag är typ sugen på att Alicia ska bli 18 nu, så hon också kan hänga med ut. Ju fler desto roligare.

Nu ska jag fortsätta med uppsatsen. Sen blir det en feting håltiimma fram till klockan kvart över 12. Ska försöka hitta Alicia så hon kan sällskapa mig, eller kanske är bättre att sätta mig och läsa naturkunskap? Det förstnämnda lät mest lockande.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback