Siri har återigen en blogg

Jag har funderat lite. Jag vill ha en plats där jag kan skriva av mig lite och så, och då passar en blogg perfekt, men samtidigt vill jag inte lämna ut mig...jag vill kanske inte att alla ska veta allt, fast jag vill ju också att folk ska veta vem jag ÄR, inte vem dem TROR jag är. Det är en balansgång dehär....Vi får se hur öppen jag blir, jag menar jag har ju inget att förlora direkt. Mitt självförtroende är trots allt bättre än någonsin och jag har gått igenom så mycket skit av folk genom åren så jag är stark och döljer numera inte vem jag är!

Jag har en dålig period i livet just nu, jag måste faktiskt säga de, trots att inget egentligen borde vara dåligt...Jag har kommit in i en svacka, i ångest/deprision, ja kalla de va ni vill, men det finns egentligen ingen orsak till de, men ibland kan det vara så ändå....Var det samma tid förra året de var likadant? Jag ger mig tusan i att de har gått över till sommaren, annars går jag under!

Ibland önskar jag att jag hade någon att luta mig emot. Jag har min älskade pojkvän, men jag vill inte att han jämt ska behöva få lyssna på allt..han vill ju se mig glad också, inte bara höra på mitt deppsnack....

Det värsta är när insikten kommer att man börjar glida ifrån sina föräldrar och man inser att relationen med dem inte var som den en gång var, som man önskar att den fortfarande var. Min mamma (som jag bor med) har förändrats. Jag vet att det beror både på mig och henne, men vad ska man göra? Vi har kommit in i en ond cirkel där det bara slutar i tjaffs. Jag vågar inte slänga mig i hennes famn och bara gråta, istället så slänger jag mig på sängen och trycker huvudet i kudden och släpper ut tårarna där. Jag önskar så mycket att jag kunde vara närmare mamma.....Pappa, ja det är ett annat kapitel. Min ÄLSKADE pappa.

Nu ska jag packa skolväskan och sen sova för tjogo i åtta imorgonbitti står Camilla utanför och väntar på att gå till skolan med mig. Får se hur det blir att vara i skolan efter lovet...

Jag har bestämt att de är vår så därför tänker jag plocka fram min rosa blommiga långskjorta och jeansjacka och ha på mig de imorgon, för är det något som gör mig lite gladare är det vårkänslor och somriga kläder.

PUSSELIPUSS på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback