Ibland är det svårt att komma på en bra rubrik...

Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Känns som jag börjar bli gladare och som allt börjar gå uppåt igen..Kan det vara för att Camilla är tillbaka i skolan efter sin praktik?..Fast man ska inte ropa hej fören man är över ån som det sägs...så jag ska inte säga/tro för mycket nu.

Nu måste jag plugga järnet för i helgen ska jag och Anders förhoppningsvis umgås med Camilla och Philippe, så då har jag inte så mycket tid för plugg.

Det blir träning ikväll, YAY:) Nu måste jag sätta fart, bye!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Egentligen skulle jag kunna kommentera på alla dina inlägg, men det går ju inte för då blir jag trött i fingrarna ^^ men jag fastna vid detta inlägg!! :D Det kan säkert vara så att du e piggare för att Camilla äntligen är tillbaka in real life ;P



nu ska jag fortsätta vara en flitig bloggläsare! ;) tack siri för en ärlig blogg som inte innehåller samma nonsens som de flesta andra blogger! ;) hum hum...



puss på dig!

2010-04-08 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback