I skolan

Sitter just nu i skolan och väntar på att mamma ska komma vid halv fem för då ska jag ha utvecklingsamtal. Som ni vet ska jag och ett gäng härliga kompisar ha lite valborgfirande på fredag. Det är jag som bjudit in och fixat och så eftersom det ska vara hos mig. Nu har det blivit lite sura miner å bla bla bla..men som alla som ska komma säger, inget att bry sig om vilket jag håller med om, men ändå..jag har svårt för att bara vara dum..eller dum blir jag inte, men a...sak samma, tror ingen fattar något ändå av mitt pludder.

Jag har ont i magen, jävla mens:( Blir att ta en tablett så fort jag kommer hem sen! Hungrig är jag med, haha.

Nu ska jag slita hårt denna veckan och sen tagga fredag!:D YAY!

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback