Hos pappa

Siter nu hos pappa:) Jag kom hit med Ylva och hennes kille går för de skulle jaga med pappa här idag. Jag ville gärna vara med men känner mig tyvärr för stressad över ett prov jag ska ha på tisdag, så valde att stanna här. Om det ine blåser för mycket så ska jag gå ut och sätta mig och läsa, kanske vid poolen.

Igårkväll när vi kom hit bestämmde jag mig för att rida. När jag kom ut blev det följande: Jagade hästar i ca en timma pga att dem var rädda när det provskjöts, red 45 minuter och sen med mycket tålamod försökte jag få in min kära häst i stallet, vilken han just då hade bestämt sig för att han inte ville. Samanfattning är att hästar inte alltid är enkla, men ändå otroligt underbara.

Nu ska jag sätta fart med pluggandet.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback