Hos Anders

Är nu hos Anders:) Vet inte vad vi ska hitta på nu, men är inte allt för långt kvar tills vi ska krypa ner i sängen för att sova. Imorgon blir det Lidköping och sen åker Anders med hem till mig för på söndag ska vi till kyrkan och lyssna på Camilla och hennes kör som sjunger.

Estetproduktionen var bra, superduktiga var alla! Det var ingen exakt handling men den hade en bra röd tråd och ett djup budkskap vilket jag gillar starkt.

Det finns vissa saker som jag både skulle vilja och behöver skriva av mig om här på bloggen men tyvärr kan jag inte det med vissa saker. Vore inte så bra om fel personer råkade läsa lixom. Tänker prata av mig med mamma om sakerna istället. Måste få råd hur jag ska agera i vissa situationer, det behövs!

Nu ska jag sluta sitta här och vara osocial, ska umgås med älsklingsAnders;)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback