Härligt!

Precis hemkommen. Slutade tidigt idag så efter skolan cyklade Camilla och Alicia med mig till posten. När vi kommer dit så ser vi att det inte öppnar fören kl tre så var bara till att vänta i blåsten i 40 minuter. Som tack för att de väntade med mig så bjöd jag dem på valfri chokladbit i kiosken som ligger bredvid.

Idag är en skön eftermiddag/kväll. Självklart har jag alltid plugg att göra men förvånansvärt nog har jag inget som det är panik med eller som måste göras just nu, härligt! Jag ska bara ha det skönt, städa rummet, kanske laga lite mat tills mamma kommer hem och sen plugga om jag hinner, men utan att känna någon press alls. Längesen jag kunde ha det såhär.

Imorgon är det fredag, WIHOO:) Ska bara ha två lektioner för sen ska vi se på estettreornas slutproduktion. Hoppas den är är bra, har hört både och så vi får se...Ska till Anders efter skolan sen, lovely!

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett så att huvudvärken förhoppningsvis försvinner och sen åker musiken på, gamla godingar!:)

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback