Fredag

Nu är det fredag vilket innebär helg. Skolan idag var riktigt seg, blööööhöö. Nu ska denna helgen avverkas. Ylva är här nu vilket är kul:) men jag har ändå en klump i magen för har massa plugg som jag måste sitta med, plus att jag inte kommer träffa Anders i helgen. Okej, vi sågs förra helgen och ska nog ses nästa helg..men hallå...det känns som det är jättelångt dit..Saknad är hemskt, jag bara gråter.

Ibland känner jag att jag bara vill förändra mig, typ klippa håret kort och färga det rött eller pierca mig i läppen eller något, men sen tänker jag "Nja, det är inte min stil, jag ska nog fortsätta vara fina Siri, jag trivs med det", så det blir nog ingen förändring. Trist jag ska va då, haha...

Nu ska jag fortsätta umgås med Ylvispylvis och mamma innan hon åker iväg mot tåget och Stockholm.

PUSSELIPUSS på alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback